Dyskrecja w hurtowni erotycznej to podstawa jeśli chodzi o klienta który zakupił produkty w Twoim sklepie i niechętnie chce dzielić się informacją ze swoim listonoszem lub kurierem o swoich zakupach, nawet jeśli zostały kupione na prezent dla innej osoby.
Na paczkach wysyłanych przez hurtownie czy sklepy erotyczne, nie znajdziemy nadruków zewnętrznych sugerujących zawartość opakowania lub naklejki z danymi nadawcy które mogłyby zdradzić skąd pochodzi towar. Dlatego gadżety erotyczne będą solidnie zapakowane i warto w swoich sklepach informować klientów o tym fakcie, by zapewnić im w pewnym stopniu anonimowość.
Okres walentynkowy to największe żniwa dla sklepów które sprzedają gadżety erotyczne a tym bardziej dla hurtowni erotycznej bo sprzedaż tych produktów rośnie kilkukrotnie. A przecież w hurtowni Eroplace znajdziemy nie tylko zabawki dla dorosłych ale też i seksowną bieliznę.
Hurtownia Eroplace oferuje możliwość zakupu produktów ekspozycyjnych lub zestawu testerów co jest dodatkowym atutem jeśli ktoś prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz sklep on-line. Dodatkowy atut w modelu dropshipping, to możliwość wysyłki paczek do klienta przez własnego kuriera z którym mamy podpisaną umowę. Wystarczy hurtowni udostępnić etykiety nadawcze do druku które zostaną naklejone na przesyłkę. Choć koszty wysyłki towaru przez Hurtownię Eroplace nie są wysokie, to z pewnych względów taka forma wysyłki może okazać się lepszym rozwiązaniem dla paczek wysłanych za pobraniem. Hurtownia pobiera sobie jedynie koszt pakowania tj. koszt kartonu, wypełnienia itp. w kwocie 2,00 zł
Gadżety erotyczne i nie tylko
Hurtownia erotyczna w swoim asortymencie posiada rozmaity towar, są to różnego rodzaju gadżety erotyczne m.in. wibratory, dildo, penis, zabawki analne a także bielizna erotyczna czy produkty do pielęgnacji ciała. W hurtowni znajdziemy też produkty dla lubiących dominować BDSM oraz przeróżne żele i feromony. To aż ponad 3800 produktów najpopularniejszych producentów: 50 Shades Of Grey, B Swish, Lelo, Baci Lingerie oraz wielu innych.
Rabaty
Hurtownia Eroplace ma do zaoferowania sporo poziomów rabatowych dla swoich klientów w różnych modelach sprzedaży: od kwoty zamówienia oraz rabaty indywidualne dla łącznej sumy zamówień. Każdy użytkownik ich systemu b2b dostaje w swoim panelu administratora dokłada informację o łącznej kwocie zamówień oraz od progu rabatowego w którym się znajduje – naliczenie większego rabatu odbywa się w pełni automatycznie przez system.
Szczegółowa tabelka z rabatami dostępna jest na stronie hurtowni, a już na starcie dostajemy 5% rabatu na pierwsze zatowarowanie sklepu internetowego dzięki czemu możemy szybko zacząć sprzedawać produkty po uprzedniej integracji. Nie ma żadnych limitów, realizacja zamówienia odbywa się nawet przy 1 zamówionym produkcie.